La línia 73 de l’EMT té una nova parada

La línia 73 de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) té una nova parada. Està actuació s’ha fet en resposta a les peticions del veïnat. Esta modificació té lloc una volta s’han reordenat els diversos carrers del barri de Safranar.
Així, la línia 73 accedix al carrer José Roca Coll a través de l’ampliació del nou tram de Músic Gomis (entre Arxiduc Carles i Vall d’Uixó).
Allí l’autobús fa un gir a l’esquerra, gràcies a l’habilitació del doble sentit de circulació en Músic Gomis. I és en eixe lloc on se situa la nova parada 2350, Músic Gomis, s/núm. (central).
Finalment, s’ha de fer notar que este canvi de recorregut no afecta a cap parada ja existent de la línia 73 de l’EMT “Tres Creus-Estació del Nord”.
