Pretemporada València CF À Punt: cinc partits, Trofeu Taronja i més futbol en directe

La pretemporada València CF À Punt portarà este estiu cinc partits que es podran vore en directe per la televisió pública valenciana. À Punt serà la televisió oficial del conjunt de Mestalla i oferirà en exclusiva els enfrontaments davant rivals destacats com el CE Castelló, el CD Leganés, l’Olimpique de Marsella, el Borussia Mönchengladbach i el Torino FC.
Calendari de partits de la pretemporada València CF À Punt
El primer duel serà este dissabte, 19 de juliol, a les 20:00 h, al camp Antonio Puchades, contra el CE Castelló. L’equip de Corberán iniciarà així la seua preparació estival.
El dimecres 23 de juliol, també al Puchades i a la mateixa hora, el València CF s’enfrontarà al CD Leganés, entrenat per Paco López, en un duel amb accent valencià a les banquetes.
Partits internacionals i el Trofeu Taronja
El 29 de juliol a les 20:45 h, en el trofeu Aircup, els valencianistes jugaran contra l’Olimpique de Marsella a Tarragona. El 2 d’agost, viatjaran a Alemanya per a enfrontar-se al Borussia Mönchengladbach en el partit commemoratiu dels 125 anys del club alemany.
La cita final serà el 9 d’agost a les 21:00 h a Mestalla amb el Trofeu Taronja, davant el Torino FC, que torna a València 72 anys després de la seua última visita.
Altres retransmissions d’À Punt este estiu
La cobertura esportiva d’À Punt inclou també el Trofeu de la Ceràmica, el 10 d’agost, entre el Villarreal CF i l’Aston Villa, amb el retorn a la Ceràmica de Pau Torres i Unai Emery. Així mateix, oferirà la final del prestigiós COTIF 2025, el 30 de juliol, amb seleccions com Brasil, Argentina i Xile, i la participació del València CF com a homenatge a la comarca afectada per la Dana.
La cadena pública també treballa per oferir partits d'altres equips com el Llevant UE, l’Elx CF, el CE Castelló i l’Hèrcules CF.

Relacionades / Relacionadas