
L’Ajuntament ha presentat la campanya del Dia de l’Orgull 2019

La regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives en funcions, Isabel Lozano, presentà dimarts passat la campanya del Dia de l’Orgull 2019. La premissa d’enguany és de «celebrar i reivindicar la importància de la defensa de la diversitat a la nostra ciutat per quart any consecutiu».
Lozano va afegir que «Amb esta campanya volem celebrar i reivindicar l’Orgull a la nostra ciutat, ja que València s’ha consolidat com un referent a nivell estatal respecte a la defensa de la diversitat i a la reivindicació de totes les maneres de ser i voler».
La programació s’estendrà fins al pròxim 30 de juny i es pot consultar a la web www.valenciaorgullosa.com. Democràcia Estudi ha fet esta campanya, basada en el pasdoble València, del qual utilitza les primeres estrofes: «València és la terra de les flors, de la llum i de...».
Segons explicà Lozano, l’Ajuntament «ha triat les primeres estrofes del pasdoble València, perquè tots i totes sentim que en estos moments, després de quatre anys de promoure i incidir en la importància dels valors de la diversitat a la nostra ciutat, estos ja formen part de la identitat valenciana, igual que este pasdoble».
Actes diversos per al Dia de l’Orgull 2019
Per a este Dia de l’Orgull s’han preparat actes molt diversos. D’esta manera, podem trobar projecció de documentals, xarrades, conferències, exposicions, festivals per al públic infantil (Pekefesta), trobades de cinema i visites temàtiques, activitats esportives. A més, clar està, de la Manifestació de l’Orgull LGTBI 2019 i la posterior festa a la plaça de l’Ajuntament, que tindran lloc el dissabte 29 de juny.
La bandera de l’Orgull es penjarà del balcó municipal i s’il·luminarà la façana del consistori i de la Porta de la Mar.
Distribució de la campanya del Dia de l’Orgull per la ciutat
Esta campanya està fent-se visible en diferents suports publicitaris de mitjans de comunicació, xarxes socials, opis i autobusos de l’EMT.
Javier Tortosa, representant de Democràcia Estudi, va explicar que esta campanya «té una lectura fàcil i que conté els conceptes i els valors que ja tenen la diversitat i l’orgull de ser amor».
Desde la web comentada adés, es poden descarregar diferents formats com a fons de pantalla per a mòbils i escriptori, pòsters, tons per a mòbils i dissenys per a samarretes.
Finalment, les trenta-dos biblioteques municipals de València es posaran a disposició els centres d’interés LGTBI durant l’última setmana de juny i la primera de juliol, en els quals els visitants disposen de pel·lícules, llibres per a adults i també per al públic infantil.
Relacionades / Relacionadas