Bons Compra de Pérez Galdós i Giorgeta: els comerços tenen fins al 15 de setembre per adherir-se

Els Bons Compra de Pérez Galdós i Giorgeta continuen actius a València: la ciutadania pot obtindre un bo digital de 50 euros pagant-ne 25, mentre que els comerços de l’àmbit de la campanya tenen fins al 15 de setembre per adherir-se.
- Hi ha 10.598 bons de 50 euros.
- La persona usuària paga 25 euros i l’Ajuntament aporta els altres 25.
- Els establiments poden adherir-se fins al 15 de setembre de 2026.
- La compra i ús dels bons s’estén fins al 31 d’octubre o fins a esgotar existències.
- Poden comprar-los les persones majors de 16 anys, amb un màxim d’un bo per DNI o NIE.
Un bo de 50 euros que costa 25
La campanya especial de suport al comerç de les avingudes de Pérez Galdós i Giorgeta posa en circulació 10.598 bons digitals amb un valor nominal de 50 euros. La persona beneficiària paga 25 euros i l’Ajuntament de València aporta els 25 euros restants.
Els bons estan pensats per a reforçar el consum en els establiments de proximitat afectats per les obres de regeneració urbana i renaturalització de les dos avingudes. La web oficial de la campanya manté oberta la venda fins al 31 d’octubre de 2026 o fins que s’esgoten les existències.
Els comerços tenen fins al 15 de setembre
El termini més immediat afecta els establiments: els negocis situats dins de l’àmbit de la campanya poden adherir-se fins al 15 de setembre de 2026. La inscripció permet acceptar els bons digitals com a forma de pagament durant el període de vigència.
La llista de comerços adherits s’actualitza en la web oficial dels Bons Compra de Pérez Galdós i Giorgeta.
Qui pot comprar el bo i com funciona
Poden adquirir-lo les persones majors de 16 anys. Cada DNI o NIE pot quedar vinculat a un únic bo, associat també a una sola adreça de correu electrònic.
La compra es fa en línia: la persona interessada completa el formulari, abona 25 euros amb targeta i rep el bo en format digital. Després pot pagar presencialment als establiments adherits mitjançant codi QR, moneder digital o el número identificatiu del bo.
El saldo es pot gastar en una o diverses compres mentre el bo continue vigent. La campanya permet també consultar el saldo disponible i l’historial d’operacions a través de la web oficial i de l’aplicació Bonos Comercio Cámara.
Fins al 31 d’octubre per gastar-lo
El període de consum acaba el 31 d’octubre de 2026. A partir d’eixa data, els bons no utilitzats i els saldos que queden pendents deixaran de tindre validesa, sense possibilitat de reintegrament o renovació.
L’ús està limitat a compres presencials en els establiments adherits i és compatible amb descomptes, ofertes o rebaixes que aplique cada comerç.
Preguntes freqüents
Quant costa el Bo Compra de Pérez Galdós i Giorgeta?
La persona usuària paga 25 euros i obté un saldo de 50 euros, perquè l’Ajuntament aporta els altres 25 euros.
Fins quan poden adherir-se els comerços?
Fins al 15 de setembre de 2026.
Fins quan es pot comprar i gastar el bo?
Fins al 31 d’octubre de 2026 o, en el cas de la venda, fins que s’esgoten els 10.598 bons disponibles.
Qui pot comprar un bo?
Les persones majors de 16 anys, amb un màxim d’un bo per DNI o NIE.

Relacionades / Relacionadas