Així serà el nou hospital Ascires de València

L’Ajuntament de valència acabar d’aprovar la llicència d’obres per al nou hospital de la ciutat de València que construirà l’empresa Ascires. Així ho va comunicar este passat dimarts la regidora d’Espai Públic, Lucía Beamud.
Este nou centre biomèdic, segons la regidora, “contribuirà a situar la ciutat com una referència a nivell sanitari i generarà llocs de treball qualificats i de qualitat”.
Beaumud va afegir que este projecte comportarà, a més d’una gran inversió a la nostra ciutat, “la creació de llocs de treball de qualitat i és una mostra més de com el Servici d’Activitats està dinamitzant la ciutat”.
La regidora també afirmà que s’ha desbloquejat “el desastre i el gran conglomerat de llicències que el PP va deixar per gestionar” i “d’altres grans projectes que avancen a molt bon ritme, com és el cas dels permisos del València Arena”.
Finalment, per a Beaumud, “amb el govern de Joan Ribó els projectes pioners i les inversions productives i beneficioses per al conjunt de la ciutat i de la ciutadania tenen un aliat, a diferència del que ocorria amb els governs conservadors del Partit Popular”.
El nou hospital Ascires de València
Este nou hospital que construirà Ascires té un pressupost de 25,4 milions d’euros. La seua ubicació la trobem entre l’Avinguda Tres Creus i els carrers de Mariano de Cavia i Campos Crespo.
L’edifici d’este hospital tindrà set plantes sobre rasant -més una altra retranquejada per a instal·lacions per damunt de les anteriors-, i tres més sota de rasant. La superfície total arriba als 2.596 metres quadrats.
La planta baixa quedarà situada al nivell del carrer. En este espai trobarem els servicis de major demanda, com ara el departament d’admissió i informació del centre.
A més, hi haurà un accés independent per al servici d’atenció immediata (urgències), el qual funcionarà les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any.