València invertirà prop de 500.000 euros en asfaltar carrers de Pinedo, el Saler i el Perellonet

València invertirà prop de 500.000 euros en asfaltar carrers de Pinedo, el Saler i el Perellonet València invertirà prop de 500.000 euros en asfaltar carrers de Pinedo, el Saler i el Perellonet centra una de les informacions destacades de hui a València. La informació procedix de Ajuntament de València i s’ha preparat amb les dades oficials disponibles.
- El pressupost inicial de licitació és de 498.167,82 euros i el termini previst d’execució és de dos mesos.
- Les actuacions afecten Pinedo, el Saler i el Perellonet.
- El projecte inclou, entre altres punts, la Carrera del Riu, l’aparcament de Gola del Pujol, l’avinguda de les Gavines i el carrer dels Dofins.
Les claus de la informació
El pressupost inicial de licitació és de 498.167,82 euros i el termini previst d’execució és de dos mesos.
Les actuacions afecten Pinedo, el Saler i el Perellonet.
El projecte inclou, entre altres punts, la Carrera del Riu, l’aparcament de Gola del Pujol, l’avinguda de les Gavines i el carrer dels Dofins.
La informació completa i les actualitzacions es poden consultar en la font oficial. Ajuntament de València.
Preguntes freqüents
Quina és la dada principal?
El pressupost inicial de licitació és de 498.167,82 euros i el termini previst d’execució és de dos mesos.

Relacionades / Relacionadas