
La Policia Local gestionarà el parc de Seguretat Viària de Vivers des d'este dissabte 9 de desembre

A partir d'este dissabte 9 de desembre, el Parc de Seguretat Viària del Parc de Vivers experimenta una transició en la gestió de les seues activitats. En un acord entre la Regidoria de Mobilitat i la Policia Local de València, esta última assumirà el control del parc, abastint tant les instal·lacions com el material associat.
Este moviment té com a objectiu centralitzar les iniciatives de formació en seguretat viària dirigides als 210 centres educatius de la ciutat. Antonio Esteve, oficial responsable de la coordinació de la seguretat viària, destaca que "l'objectiu és proporcionar als centres educatius la possibilitat de realitzar classes teòriques, ja siga als seus propis recintes o en el Parc de Vivers. Posteriorment, els alumnes podran traslladar-se al parc per a sessions pràctiques".
Agents especialitzats en seguretat viària per al Parc de Seguretat Viària
Amb la finalitat de potenciar esta iniciativa, la Policia Local destinarà agents especialitzats en seguretat viària i crearà un equip dedicat a la formació en el parc. Segons Esteve, "este canvi millorarà el servici que oferim als centres educatius, ja que els alumnes tindran l'oportunitat de participar en classes pràctiques i lúdiques, iniciant-se en la crucial matèria de la seguretat viària".
És important destacar que, segons la llei, les policies locals tenen l'exclusivitat en l'impartició de formació en este àmbit dins les seues jurisdiccions. Les pròximes setmanes estaran dedicades a les adaptacions i organització necessàries per consolidar este canvi en la gestió del Parc de Seguretat Viària del Parc de Vivers de València.








Relacionades / Relacionadas