Fiamma Benítez posa accent valencià a la preparació d’Espanya davant Anglaterra

Fiamma Benítez selecció espanyola és el principal accent valencià en la concentració de la selecció femenina, que ja prepara a Mallorca el partit contra Anglaterra de la fase de classificació per al Mundial de Brasil 2027.

  • La selecció femenina s’ha entrenat este dimarts en la Ciutat Esportiva Antonio Asensio, a Mallorca.
  • Espanya jugarà contra Anglaterra el divendres 5 de juny, a les 21:00 hores, en l’Estadi Mallorca Son Moix.
  • El partit correspon a la jornada 5 de la fase de classificació per al Mundial de Brasil 2027.
  • La dianense Fiamma Benítez forma part de la convocatòria de Sonia Bermúdez.

La selecció espanyola femenina continua la seua preparació a Mallorca abans d’un partit directe contra Anglaterra pel primer lloc del grup A3. La Reial Federació Espanyola de Futbol ha distribuït este dimarts imatges de l’entrenament celebrat al matí en la Ciutat Esportiva Antonio Asensio, dins de la concentració prèvia al duel de Son Moix.

El partit es disputarà el divendres 5 de juny, a les 21:00 hores, en l’Estadi Mallorca Son Moix. La cita correspon a la cinquena jornada de la fase de classificació per al Mundial de Brasil 2027 i enfrontarà Espanya amb Anglaterra en un duel directe per la part alta de la classificació.

Índex / Índice
  1. Fiamma Benítez, l’accent valencià de la convocatòria
  2. Espanya prepara el partit contra Anglaterra en Son Moix
  3. Una cita clau abans del desplaçament a Islàndia
  4. Preguntes freqüents sobre Espanya-Anglaterra i Fiamma Benítez
  5. Galeria de fotos

Fiamma Benítez, l’accent valencià de la convocatòria

Entre les 25 jugadores convocades per Sonia Bermúdez figura Fiamma Benítez, futbolista nascuda a Dénia i actual jugadora de l’Atlético de Madrid. La migcampista aporta el principal accent valencià a una llista que també inclou futbolistes amb passat en clubs valencians com el Levante UD.

La seua presència dona un punt d’interés especial per al públic valencià en una finestra internacional que pot resultar decisiva per a les opcions d’Espanya de classificar-se de manera directa per al Mundial de 2027.

Espanya prepara el partit contra Anglaterra en Son Moix

La concentració de la selecció es desenvolupa a Palma, on el combinat estatal ha començat el treball previ al partit contra Anglaterra. El duel arriba després de quatre jornades del grup A3 i amb els últims punts de la fase de classificació en joc.

Després del partit de Mallorca, Espanya afrontarà el dimarts 9 de juny el segon compromís d’esta finestra internacional davant Islàndia, a Reykjavík. Els dos partits tancaran la fase de grups de classificació per al Mundial de Brasil 2027.

Una cita clau abans del desplaçament a Islàndia

Espanya arriba a esta finestra amb la necessitat de tancar la classificació en els dos últims compromisos. El primer serà davant Anglaterra, rival directe en el grup, i el segon arribarà quatre dies després davant Islàndia.

El duel de Son Moix també reforça el pes del futbol femení en una setmana en què la selecció afronta una de les cites més exigents del camí cap al Mundial de Brasil 2027.

Preguntes freqüents sobre Espanya-Anglaterra i Fiamma Benítez

Quan juga Espanya contra Anglaterra?

Espanya jugarà contra Anglaterra el divendres 5 de juny, a les 21:00 hores, en l’Estadi Mallorca Son Moix.

Què es juga la selecció femenina?

El partit forma part de la fase de classificació per al Mundial de Brasil 2027 i és un duel directe pel primer lloc del grup A3.

Hi ha alguna jugadora valenciana en la convocatòria?

Sí. En la convocatòria figura Fiamma Benítez, futbolista nascuda a Dénia i actual jugadora de l’Atlético de Madrid. La llista també inclou jugadores amb passat en clubs valencians.

Galeria de fotos

Infoguiavalencia

Relacionades / Relacionadas

Go up