Dos valencianes entre les finalistes del Curvy Fashion Model 2019

Finalistas valencianas del Curvy Fashion Model 2019

El certamen Curvy Fashion Model 2019 va triar les 18 finalistes (ds valencianes) que competiran per ser la model curvy 2019. En esta edició es van presentar 162 candidates de les diverses comunitats autònomes, i s'han fet 8 càsting professionals. Entre les 18 finalistes trobem dos valencianes, Andrea G. i Gabriela L., que podem vore en la fotografia de capçalera d'esta crònica.

Les finalistes desfilaran enfront d'agències de models internacionals, per a impulsar les seues carreres.

Índex / Índice
  1. El Curvy Fashion Model
  2. Una oportunitat curvy
    1. Llistat de les finalistes Curvy Fashion Model 2019

El Curvy Fashion Model

Este Curvy Fashion Model és un certamen que té per objectiu reconéixer les dones que tenen corbes. D'esta manera es trenca l'estereotip de models extremadament primes que veiem habitualment. A més, com hem dit, les participants tindran la seua oportunitat de poder arribar a ser models professionals en campanyes publicitàries, lookbooks, e-commerce, editorials de moda…. Es vol la figura de la dona real en la indústria fashion.

Gràcies al moviment curvilínia, les xarxes socials i el treball de models com Ashley Graham, Iskra Lawrencey i Lorena Duran, la moda oferix, cada vegada més, talles per a totes les dones. 

Una oportunitat curvy

Les participants veuen esste certamen com una oportunitat a nivell professional, a més de poder fer visible socialment la dona real i reivindicar la inclusió i diversitat de talles en la moda i que això tinga repercussió també en els punts de venda de les marques actuals.

Llistat de les finalistes Curvy Fashion Model 2019

Finalistes dels 8 càstings del Curvy Fashion Model de Madrid, Barcelona, Santiago de Compostel·la, Bilbao, Sevilla, València, Eivissa i Gran Canària (ordre alfabètic) entre les quals es troben les valencianes Andrea G. i Gabriela L. Pròximament s'anunciarà la data de les desfilades.

Amisbey., Madrid

Andrea G., València

Anna L., Las Palmas de Gran Canària

Anna T., Puerto de Rosario (Illes Canàries)

Begoña O., Bilbao

Berta L.,  Barcelona

Candela G., Sevilla

Fatu C., Lleida

Gabriela L., València

Khadija., Terrassa

Laura D., Tenerife

Laura S., Sevilla

Lidia V., Sevilla

Rocio C., Sevilla

Marta V., Còrdova

Paula O. Jerez de la Frontera

Susana G., Sevilla

Valentina Z., Sevilla

Infoguiavalencia

Go up