Gloria Calero també enfada als moros i cristians

La delegada del Gobierno, Gloria Calero, també ha sigut durament criticada pels organitzadors de l’Entrada de Moros i Cristians del 9 d’Octubre.
Si anteriorment varen ser Compromís i Podem els que demanaren la seua dimissió per no haver-los deixat desfilar en la Processó Cívica del 9 d’Octubre, ara són els responsables de l’Entrada de Moros i Cristians els qui també estan enfadats amb la tal Gloria Calero.
Des de la Federació de Moros i Cristians (FeVaMic) acusen la dita Delegada d’haver-los fet variar en diverses ocasions el seu recorregut, aprovat en juny.
En el seu comunicat, afirmen haver rebut comunicació de la policia en el sentit que no podien fer l’Entrada per haver-se aprovat una manifestació pel mateix recorregut, a la mateixa hora i en sentit contrari.
Els moros i cristians indignats amb Gloria Calero
L’enfadament de la FeVaMiC és notori. Relaten en en el text la successió cronològica de rectificacions del recorregut de l’Entrada “sobre la marxa”, de manera aparentment improvisada.
Se senten despreciats per pensar que s’ha donat prioritat a manifestacions de grups aliens en lloc d’una Entrada de la terra que, a més, estava coordinada amb l’Ajuntament de València. De fet, el regidor Pere Fuset va ser el seu pregoner el passat 29 de setembre. “Es como si hubiese autorizado una manifestación por el recorrido de la Ofrenda. Lo mismo”, argumentaven.
Expliquen que “se presentó un escrito. Y no nos hizo ni caso. Nada de nada. La manifestación de “ARRAN”, “LA CUP” y otras asociaciones tan violentas como ajenas a nuestra tierra, ha tenido prioridad frente a nuestro pacífico desfile”.
Després de 17 anys estan totalment indignats amb la Delegada Gloria Calero a qui acusen de no conéixer la ciutat de València. Afirmen que hagueren de desfilar per carrers secundaris per a que eixos altres grups ho feren pels principals, “Y, por ese cambio, hemos pasado por calles inapropiadas para nuestro desfile, casi como si fuéramos clandestinos”, indiquen. Fins i tot denuncien que eixos grups pogueren passar per la porta de l’Ajuntament i esta Entrada no pogué fer-ho.
Com hem dit, esta denúncia se suma a les de Compromís i Podem cap a una Delegada que pareix que en este 9 d’Octubre alguns pensen que s’ha cobert de “Glòria”.