7 dies per 7 euros en Metro, EMT i Metrobús

Abonament falles 2020

Per tal de fer més fàcil el fet de moure's per l'àrea metropolitana de València estes Falles, la Generalitat Valenciana ha tret un abonament especial per a 7 dies a un preu de 7 euros per a Metro, EMT i Metrobús.

Este abonament especial permet viatjar sense límit durant 7 dies per només 7€, des de les 15:00 h. del 13 de març fins a les 04:00 h. del 20 de març.

Este abonament ja es pot adquirir en els punts de venda habituals, com a estancs, quioscos, taquilles, màquines expenedores automàtiques de Metrovalencia. També es pot adquirir en les oficines d'Atenció al Client de Metrovalencia i de l'Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV). El títol serà d'ús personal, per a un solo viatger.

D'esta manera metro i autobús es convertixen en una bona manera de moure's per tota la ciutat sense preocupar-se del cost, per ser fix.

Encara que és evident, Metrovalencia recorda que està prohibit transportar o disparar material pirotècnic en trens i instal·lacions, fumar, consumir begudes alcohòliques o estupefaents i accedir amb globus.

Estacions tancades per la mascletà i els castells

Per raons de seguretat les estacions de Colón i Xàtiva de Metrovalencia estaran tancades del 14 al 19 de març,  entre les 12:30 i les 14:30 h.  Es recomana baixar en la de Bailén o Àngel Guimèrà per a assistir a la mascletà.

A més, seguint les instruccions de Protecció Civil, l’estació d’Alameda es tancarà les nits 16, 17 i 18 de març unes dos hores abans de la celebració dels castells de focs artificials.

Infoguiavalencia

Go up