
Les Campanades 2024 d'À Punt reunixen a més de 200.000 persones

La programació especial de les Campanades 2024 d'À Punt, la radiotelevisió pública valenciana, per a Cap d'Any. La programació dÀ Punt va ser presentada per Àlex Blanquer i Ximo Rovira, des de la plaça de l’Ajuntament de València fins als focs artificials en quatre punts de la ciutat de València de manera simultània.
L'Audiència de les Campanades 2024 d'À Punt en xifres
Amb una audiència mitjana del 7,4%, més de 170.000 espectadors van triar À Punt per a acomiadar-se de l'any 2023. El programa especial "Campanades 2024: els desitjos" va ser seguit per 204.000 espectadors, aconseguint un 4,6% d'audiència mitjana.
À Punt, quarta Opció per al Públic Valencià
Amb estes xifres, À Punt es posiciona com la quarta opció de televisió per als valencians, superant a La Sexta i La 2. Només Antena 3, La 1 i T5 la superen en audiència. El suport dels valencians el 31 de gener va ser de més de 700.000 espectadors, representant un 14,4% de tota la Comunitat Valenciana.
Audiències Digitals i Impacte en Xarxes
El directe web de les Campanades va registrar un increment del 3.300% en comparació amb el dia anterior, amb 3.700 pàgines vistes entre les onze i la una de la matinada. Les xarxes socials també van reflectir increment, amb el vestit d'Àlex Blanquer convertint-se en tema destacat amb 570 mil reproduccions a Instagram i TikTok, mentre que el castell de focs va sumar 124.000 reproduccions.










Relacionades / Relacionadas