43 Certamen de Bandas de Música de la Diputación de València
Este certamen se podrá ver aquí los días 17, 18 i 19 de mayo en direcoe, desde el Palau de la Música de València.
Les bandes que participen són:
Secció Especial: Centre Artístic Musical Santa Cecília de Foios
Secció Primera: Banda Juvenil Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera
Secció Segona: Unió Musical Santa Cecília de Canals; Associació Cultural Tot per la Música d'Ontinyent i Centro Instructivo Musical Santa Cecilia de Iàtova
Secció Tercera: Unió Musical de Xeraco, Societat Joventut Musical de Quart de les Valls; Banda Joven de la Unión Musical Municipal de Godelleta; Associació Música Jove de Benimaclet (València), y Agrupación Musical Fuente de San Luis, de València
Secció Quarta: Agrupació Musical Jove de Manuel, Sociedad Artística y Cultural Unión Musical de Benetússer i Unió Musical d’Algímia d’Alfara.
